Оформлення заявки на вступ
Увага!
Умовою вступу на освітні рівні бакалавр, магістр до Зіґмунд Фройд Університет Україна є подача електронної заяви.
Для подання заяви в електронній формі вступник реєструє особистий електронний кабінет на вебсайті за адресою https://vstup.edbo.gov.ua у терміни зазначені у календарі абітурієнта.
В паперовій формі подають заяви (у зв’язку з неможливістю зареєструвати особистий електронний кабінет вступника):
- у разі подання документів іноземцями та особами без громадянства, крім осіб з посвідкою про постійне проживання в Україні;
- у разі подання іноземного документа про освіту;
- у разі подання поліграфічного документа про раніше здобуту освіту;
- у разі подання заяви на вступ після встановлених строків роботи електронних кабінетів вступників;
- у разі неможливості зареєструвати особистий електронний кабінет вступника або подати заяву в електронному вигляді з інших причин, що підтверджено довідкою приймальної комісії закладу вищої освіти.
Щоб подати документи до університету дистанційно можна скористатися сервісом «Заявка на вступ», заповнивши всі розділи (поля) і прикріпивши сковані документи або надіслати на пошту vstup@usfu.com.ua
Перед тим, як заповнювати форму, обов’язково ознайомтеся з договором про навчання за рівнем вищої освіти для бакалаврів і магістрів, Правилами прийому та політикою використання персональних даних.
Контакти:
Відповідальний секретар приймальної комісії:
+38 (068) 088 -1 -088
дзвінки приймаються з 10:30 до 16:30, обідня перерва з 13:00 до 14:00