Зарахування на курс на основі співбесіди

Курс включає:

• Фундаментальні теорії розвитку та теорію об’єктних стосунків

• Ознайомлення із сучасними підходами до дитячої психоаналітичної психотерапії, зокрема: теорія прив’язаності, терапія, заснована на менталізації

• Ознайомлення з методом спостереження за немовлятами та терапією ранніх дитячо-батьківських взаємин

• Аналіз терапевтичного процесу: терапевтична рамка, опір, перенесення та контрперенесення в дитячій практиці

• Принципи психотерапевтичної роботи на початку та завершенні терапії.

• Вікові особливості психотерапії дітей дошкільного, шкільного віку та підлітків

• Оволодіння практичними інструментами: проективні діагностичні методи, гра як аналітичний інструмент, піскова терапія

Після закінчення навчання ви отримаєте свідоцтво про підвищення кваліфікації за спеціалізацією «Психотерапія»

Програма підвищення кваліфікації «Психоаналітична психотерапія дітей та підлітків» втілюється командою авторитетних науковців та психотерапевтів-практиків.

Програму проводять: Олександра Воропаєва, Наталія Худякова, Анна Кравцова, Ольга Касяненко, Лариса Козир, Дарʼя Княжанська, Юлія Грушецька , Тетяна Лупеко, Катерина Левін, Тетяна Скрипник.


Загальна кількість годин: 93

Викладачі

Наталія Худякова
Кандидатка психологічних наук, сертифікована психоаналітична психотерапевтка, терапевтка дітей та підлітків, дослідниця
Катерина Левін
Сертифікована тренінгова психоаналітична психотерапевтка та супервізорка
Олександра Воропаєва
Анна Кравцова
Ольга Касяненко
Лариса Козир
Дарʼя Княжанська
Юлія Грушецька
Тетяна Лупеко
Тетяна Скрипник

Програма курсу

Програма включає наступні освітні компоненти

Історія дитячої психотерапії
Організація психотерапевтичної практики
Організація дитячого кабінету
Первинна консультація. Діагностичне інтерв’ю.
Анкетування
Проективні методи діагностики
Терапевтична рамка (сеттінг) в дитячій та підлітковій психотерапії.
Перший етап терапії та встановлення терапевтичного альянсу.
Теорія психосексуального розвитку З.Фройда.
Захисні механізми, теорія розвитку та дитячий психоаналіз А.Фройд
Теорія об’єктних стосунків М.Кляйн
Теорія сепарації-індивідуації М. Малер.
Основні теоретичні концепції Д.Віннікот
Теорія прив’язаності Д.Боулбі
Теорія металізації та терапія базована на менталізації П.Фонагі
Основні теоретичні концепції У.Біон
Основні положення дитячого психоаналізу Ф.Дальто
Теорія розвитку Деніела Н. Стерна
Основні теоретичні концепції А.Гріна
Опір в терапії
Особливості перенесення та контрперенесення
Гра як аналітичний інструмент
Піскова психотерапія
Історичний погляд на ранні дитячо-батьківські взаємини Р. Шпіц
Сучасний погляд на ранні дитячо-батьківські взаємини Б.Бібі
Спостереження за немовлятами за методом Естер Бік.
Основи Терапії ранніх батьківсько-немовлячих стосунків (PIP)
Психотерапія дітей дошкільного віку
Психотерапія дітей шкільного віку
Особливості підліткового віку та терапії підлітків
Сіблінги та порядок встановлення взаємин в родині
Робота з батьками
Завершення терапевтичного процесу
Пропедевтика психіатричних розладів у дітей та підлітків
Ведення практики під супервізією
Випускна робота

Підготовка за програмою підвищення кваліфікації допоможе вам набути наступні знання і уміння:

  • Глибоке розуміння психоаналітичного підходу в роботі з дітьми та підлітками
    Учасники опанують базові та сучасні теорії психічного розвитку, включаючи теорію об’єктних стосунків, прив’язаності, менталізації, а також принципи роботи з ранніми взаєминами.
  • Практичні навички для роботи з дітьми різного віку
    Після курсу слухачі зможуть ефективно адаптувати терапевтичну взаємодію відповідно до вікових особливостей — дошкільного, молодшого шкільного віку та підліткового періоду.
  • Інструментарій для діагностики та терапії
    Програма передбачає практичне навчання використанню проективних методів, піскової терапії, гри як аналітичного інструменту — все це з опорою на психоаналітичну рамку.
  • Поглиблену роботу з терапевтичними процесами
    Слухачі навчаться розпізнавати та працювати з перенесенням, контрперенесенням, опором, а також коректно вибудовувати початок і завершення терапевтичної взаємодії.
  • Досвід супервізійної роботи та аналізу клінічних випадків
    У курсі передбачено два супервізійні дні для розбору терапевтичної практики — з можливістю отримати зворотний зв’язок від досвідчених фахівців.
  • Сертифікат про підвищення кваліфікації, визнаний МОН України
    Після завершення курсу та захисту випускної роботи учасники отримують офіційний документ про проходження 93-годинної сертифікованої програми.
80 000 грн

Відгуки наших студентів

Ольга Майфет
Практикуючий психолог
Колись я дуже мріяла отримати освіту в Зігмунд Фройд університеті психоаналізу в Відні. Що може бути краще , ніж вивчати психоаналіз в місті його засновника? Але мені здавалось , що досягнути цього неможливо. На радість , доля дала мені шанс познайомитись з моєю колегою , доктором психологічних наук , офіційним представником Зігмунд Фройд університету, засновником Українського університету Зігмунд Фройда, Тетяною Писаренко. Тетяна засновала сумісний з університетом проект навчання для українців , у вигляді Літніх та зимових шкіл психоаналізу. Я мала змогу приєднатись до цього навчання, яке дало мені можливість отримувати найцінніші знання у найкращих австрійських фахівців і значно підвищувати мій професійний рівень. Це було поєднання глибокого та структурного теоретичного матеріалу з багатьма кейсами та практичними роботами у групах. Дуже вдячна за таку можливість та вдосконалення моїх професійних знань!
Читати далі Сховати
Анастасія Красовська
Магістр психології, психоаналітично орієнтований психолог, сексолог і парний терапевт
Любі колеги-психологи та ті, хто тільки на шляху здобуття цієї чудової професії! Декілька років підряд я брала участь у Літніх та Зимових школах психотерапії у Відні, організованих спільно Sigmund Freud Universität (Австрія) та Зігмунд Фройд Університет Україна, і можу сказати, що це навчання - не тільки передові сучасні знання, кейси клінічних випадків і унікальний досвід викладачів, але й незабутня атмосфера поваги, підтримки і жаги до професійного самовдосконалення. Кожен професіонал знає, як важливо постійно розвиватися та отримувати найактуальнішу інформацію у своїй сфері. Та ще ціннішим у нашій професії є саме власний досвід: і той, яким щедро діляться викладачі SFU, і той який ми, колеги, отримаємо, коли розбираємо запропоновані кейси, ділимося один з одним гіпотезами і ставимо всі можливі запитання лекторам. «Дурних питань не буває», - говорить на початку кожної школи Максиміліан Прітц, і мене кожного разу вражає ця відкритість до пошуків і дослідження, яка просто життєво необхідна в нашій професії. Крім того, теми, які обираються на школи, неймовірно цікаві і відповідають викликам сьогодення, інформація по них часто взагалі відсутня у відкритих джерелах, а те, як вона структурована і доповнена випадками з практики викладачів - взагалі безцінно! Я щиро рекомендую Літні та Зимові школи психотерапії не лише психоаналітично орієнтованим психотерапевтам, але й колегам з інших модальностей. Адже у нас у всіх є спільна мета - високий рівень сучасної української психотерапевтичної науки і збереження і покращення психічного здоровʼя людей в таких складних життєвих реаліях.
Читати далі Сховати
Оксана Чала
Тема травми і ПТСР для мене не нова, знання отримувала з різних джерел, але завдяки саме цьому курсу я змогла структурувати і поглибити свої знання, побачити особливості психодинамічного підходу в роботі з травмою. Дуже цінно було почути від нашого викладача про практичний досвід у роботі з травмованими клієнтами.
Читати далі Сховати
Галазюк Ігор
Дуже дякую за змістовну інформацію та чітке розуміння послідовної роботи з людиною, яка зазнала ПТСР. Буду надіятись, що ми ще не раз зустрінемось та отримаємо ще більше корисної інформації та можливо і практики.
Читати далі Сховати
Маргарита Діденко
Більш якісної освіти в Україні, я ще не зустрічала. Курс підвищення кваліфікації з клінічної психології - вище будь яких очікувань. Склад викладачів, програма, користь- максимальні. Радію та пишаюся, що в Україні з'явився такий учбовий заклад.
Читати далі Сховати

Реєстрація студентів

    Поля, відмічені (*), обов'язкові для заповнення.