Зарахування на курс на основі співбесіди
Курс включає:
• Фундаментальні теорії розвитку та теорію об’єктних стосунків
• Ознайомлення із сучасними підходами до дитячої психоаналітичної психотерапії, зокрема: теорія прив’язаності, терапія, заснована на менталізації
• Ознайомлення з методом спостереження за немовлятами та терапією ранніх дитячо-батьківських взаємин
• Аналіз терапевтичного процесу: терапевтична рамка, опір, перенесення та контрперенесення в дитячій практиці
• Принципи психотерапевтичної роботи на початку та завершенні терапії.
• Вікові особливості психотерапії дітей дошкільного, шкільного віку та підлітків
• Оволодіння практичними інструментами: проективні діагностичні методи, гра як аналітичний інструмент, піскова терапія
Після закінчення навчання ви отримаєте свідоцтво про підвищення кваліфікації за спеціалізацією «Психотерапія»
Програма підвищення кваліфікації «Психоаналітична психотерапія дітей та підлітків» втілюється командою авторитетних науковців та психотерапевтів-практиків.
Програму проводять: Олександра Воропаєва, Наталія Худякова, Анна Кравцова, Ольга Касяненко, Лариса Козир, Дарʼя Княжанська, Юлія Грушецька , Тетяна Лупеко, Катерина Левін, Тетяна Скрипник.
Загальна кількість годин: 93
Викладачі
Програма курсу
Програма включає наступні освітні компоненти
Організація психотерапевтичної практики
Організація дитячого кабінету
Первинна консультація. Діагностичне інтерв’ю.
Анкетування
Проективні методи діагностики
Терапевтична рамка (сеттінг) в дитячій та підлітковій психотерапії.
Перший етап терапії та встановлення терапевтичного альянсу.
Теорія психосексуального розвитку З.Фройда.
Захисні механізми, теорія розвитку та дитячий психоаналіз А.Фройд
Теорія об’єктних стосунків М.Кляйн
Теорія сепарації-індивідуації М. Малер.
Теорія прив’язаності Д.Боулбі
Теорія металізації та терапія базована на менталізації П.Фонагі
Основні теоретичні концепції У.Біон
Основні положення дитячого психоаналізу Ф.Дальто
Теорія розвитку Деніела Н. Стерна
Основні теоретичні концепції А.Гріна
Опір в терапії
Особливості перенесення та контрперенесення
Гра як аналітичний інструмент
Піскова психотерапія
Історичний погляд на ранні дитячо-батьківські взаємини Р. Шпіц
Спостереження за немовлятами за методом Естер Бік.
Основи Терапії ранніх батьківсько-немовлячих стосунків (PIP)
Психотерапія дітей дошкільного віку
Психотерапія дітей шкільного віку
Особливості підліткового віку та терапії підлітків
Сіблінги та порядок встановлення взаємин в родині
Робота з батьками
Завершення терапевтичного процесу
Пропедевтика психіатричних розладів у дітей та підлітків
Ведення практики під супервізією
Випускна робота
Підготовка за програмою підвищення кваліфікації допоможе вам набути наступні знання і уміння:
- Глибоке розуміння психоаналітичного підходу в роботі з дітьми та підлітками
Учасники опанують базові та сучасні теорії психічного розвитку, включаючи теорію об’єктних стосунків, прив’язаності, менталізації, а також принципи роботи з ранніми взаєминами. - Практичні навички для роботи з дітьми різного віку
Після курсу слухачі зможуть ефективно адаптувати терапевтичну взаємодію відповідно до вікових особливостей — дошкільного, молодшого шкільного віку та підліткового періоду. - Інструментарій для діагностики та терапії
Програма передбачає практичне навчання використанню проективних методів, піскової терапії, гри як аналітичного інструменту — все це з опорою на психоаналітичну рамку. - Поглиблену роботу з терапевтичними процесами
Слухачі навчаться розпізнавати та працювати з перенесенням, контрперенесенням, опором, а також коректно вибудовувати початок і завершення терапевтичної взаємодії. - Досвід супервізійної роботи та аналізу клінічних випадків
У курсі передбачено два супервізійні дні для розбору терапевтичної практики — з можливістю отримати зворотний зв’язок від досвідчених фахівців. - Сертифікат про підвищення кваліфікації, визнаний МОН України
Після завершення курсу та захисту випускної роботи учасники отримують офіційний документ про проходження 93-годинної сертифікованої програми.