Зарахування на курс після співбесіди

В основі програми:

  • Поглиблене вивчення гештальт-підходу як сучасного напрямку психотерапії з опорою на феноменологію, екзистенційну філософію та клінічний підхід.
  • Формування клінічної та етичної компетентності майбутнього психотерапевта через особистісний досвід, практику та супервізії.
  • Розвиток навичок терапевтичного контакту, експерименту, роботи з різними клієнтськими запитами — від криз до психічних розладів.
  • Залучення до актуальних тем сучасності: травма війни, еміграція, порушення тілесної цілісності, сексуальність тощо.
  • Підготовка до професійної сертифікації та правомірної практики гештальт-терапії.

Програма підвищення кваліфікації “Гештальт-терапія” розроблена міжнародною командою авторитетних науковців та гештальт-терапевтів України, США, Австралії, Іспанії.
Програму проводять: Яро Старак, Джемма Гарсія-Роман, Філіп Браунелл, Скот Келлог, Аманда Гарсія Торес, Євгеній Рябой, Олена Лисенко, Галина Нумеріцька, Наталія Лапа, Ірина Майдан, Андрій Бондарчук.

Викладачі

Яро Старак
магістр соціальної роботи, колишній викладач Університету Квінсленда, сертифікований гештальт-терапевт та гештальт-арт-терапевт, співдиректор Центру гештальт-арт-терапії (Австралія)
Джемма Гарсія-Роман
дипломована гештальт-терапевтка, еріксоновська гіпнотерапевтка, співдиректор Центру гештальт-арт-терапії (Іспанія)
Філіп Браунелл
Міжнародний викладач гештальт-терапії. Доктор психології (PsyD), магістр богослов'я (MDiv), ліцензований клінічний психолог. Засновник постсекулярної духовно-інтегративної гештальт-терапії.
Євгеній Рябой
магістр психології, власник Європейського сертифікату психотерапевта від Європейської асоціації психотерапії (EAP), повноправний член Європейської асоціації гештальт-терапії (EAGT)
Олена Лисенко
сертифікована гештальт-терапевтка, клінічна психологиня, сексологиня, магістерка психології, спеціалістка з сексуальної реабілітації; співзасновниця IAEGT, організаторка та авторка освітніх проєктів у сфері психології та психотерапії.
Галина Нумеріцька
сертифікована психотерапевтка, повноправна членкиня Європейської асоціації гештальт-терапії (EAGT)
Наталія Лапа
лікарка-психіатриня, дитяча психіатриня, гештальт-терапевтка. Має досвід діагностики та лікування невротичних, афективних, органічних, особистісних і поведінкових розладів у дітей, підлітків та дорослих.
Скотт Келлог
PhD, схема-терапевт вищого рівня (сертифікований ISST), гештальт-терапевт, співзасновник Chairwork Psychotherapy Initiative, де розробляє та впроваджує міжнародну сертифікацію з психотерапії методом порожнього стільця.
Аманда Гарсія Торрес
Магістр, ліцензована консультантка з психічного здоров’я (LMHC, NCC, США), сертифікована психотерапевтка методу «порожнього стільця», практикиня Voice Dialogue та співдиректорка Chairwork Psychotherapy Initiative, де навчає фахівців з усього світу та веде приватну практику в Нью-Йорку.
Ірина Майдан
Кандидатка медичних наук, лікарка-психіатриня, психотерапевтка
Андрій Бондарчук
Практикуючий психіатр, лікар вищої категорії, Ph.D., поведінковий консультант, лектор з загальної психопатології та психіатрії, психофармаколог, доцент кафедри психології

Програма курсу

Програма підвищення кваліфікації складається з теоретичного, методологічного та клінічного блоків, обов’язкового особистого аналізу і супервізійної практики

Програма включає наступні освітні компоненти

Теоретичний:
Історія та коріння гештальт-терапії: психоаналіз, феноменологія, екзистенційнафілософія. Внесок Ф. Перлза
Теорія гештальт-терапії та основні поняття: контакт, межа-контакт, теорія self, творче пристосування, поле, гостра ситуація високої інтенсивності, тут і тепер, метатепер.
Наукові дослідження в гештальт-терапії
Методологічний:
Групова гештальт-робота з дослідження власного досвіду
Групова гештальт-робота з дослідження власного досвіду
Цінності гештальт-терапії
Психотерапевтичні стосунки у гештальт-терапії: трансфер, контртрансфер, діалог
Цикл контакту, спротиви (невротичні захисні механізми) в гештальт-підході
Експеримент у гештальт-терапії: ампліфікація, метафора, керована візуалізація, драматизація, робота зі снами.
Основи гештальт-арт-терапії Яро Старака та Джемми Гарсії Роман: робота з малюнком, мандалою, колажем
Робота з чотирма діалогами у психотерапії порожнього стільця Скотта Келлога
Тілесний процес у гештальт-терапії
Рефлексія теорії та методології під супервізією
Робота з парами та сімʼями
Робота з дітьми та підлітками. Модель Оклендер
Робота з групами в гештальт-терапії
Гештальт-підхід в роботі з клієнтами, що мають досвід імміграції
Індивідуальна робота в гештальт-підході з дослідження власного досвіду (паралельно програмі протягом чотирьох років)
Групи однолітків (паралельно програмі протягом 4 років)
Групова супервізія (паралельно програмі з 2-го року навчання)
Індивідуальна супервізія (паралельно програмі починаючи з другого року навчання) Цінності гештальт-терапії
Психотерапевтичні стосунки у гештальт-терапії: трансфер, контртрансфер, діалог
Цикл контакту, спротиви (невротичні захисні механізми) в гештальт-підході
Експеримент у гештальт-терапії: ампліфікація, метафора, керована візуалізація, драматизація, робота зі снами.
Основи гештальт-арт-терапії Яро Старака та Джемми Гарсії Роман: робота з малюнком, мандалою, колажем
Робота з чотирма діалогами у психотерапії порожнього стільця Скотта Келлога
Тілесний процес у гештальт-терапії
Рефлексія теорії та методології під супервізією
Робота з парами та сімʼями
Робота з дітьми та підлітками. Модель Оклендер
Робота з групами в гештальт-терапії
Гештальт-підхід в роботі з клієнтами, що мають досвід імміграції
Індивідуальна робота в гештальт-підході з дослідження власного досвіду (паралельно програмі протягом чотирьох років)
Групи однолітків (паралельно програмі протягом 4 років)
Групова супервізія (паралельно програмі з 2-го року навчання)
Індивідуальна супервізія (паралельно програмі починаючи з другого року навчання)
Клінічний:
Основи загальної психопатології
Основи розуміння сучасних класифікаторів психіатричних хвороб (DSM V, МКХ11)
Клінічна феноменологія невротичних розладів та стратегії роботи у гештальт-терапії
Робота з депресивними розладами у гештальт-терапії
Моделі роботи з психозами у гештальт-терапії
Робота з розладами особистості у гештальт-терапії
Моделі роботи з травмою та посттравматичними станами у гештальт-терапії
Робота з розладами харчової поведінки у гештальт-терапії
Основи роботи з психосоматичними розладами
Робота з залежностями у гештальт-підході
Робота з сексуальними розладами та парафіліями
Робота з екзистенційними темами та кризами
Гештальт-підхід у психотерапії людей з порушеннями тілесної цілісності
Гештальт-терапія в умовах війни: робота з військовими, ветеранами та постраждалими від війни
Супервізія стажування

Підготовка за програмою підвищення кваліфікації допоможе вам набути наступні знання, уміння та переваги:

  • Здійснювати психотерапевтичну та консультативну практику з використанням гештальт-підходу в індивідуальній, груповій, сімейній та кризовій роботі.
  • Усвідомлювати межі власної професійної компетентності, розвивати особистісну зрілість та підвищувати кваліфікацію через супервізії, терапію та безперервне навчання.
  • Опановувати сучасні теоретичні та практичні знання гештальт-терапії, застосовувати їх у роботі з різними психоемоційними станами, травмами, соматичними та особистісними порушеннями.
  • Отримати офіційну освіту та право працювати гештальт-терапевтом згідно з вимогами професійних стандартів і міжнародних асоціацій.
184 500 грн/рік

Відгуки наших студентів

Ольга Майфет
Практикуючий психолог
Колись я дуже мріяла отримати освіту в Зігмунд Фройд університеті психоаналізу в Відні. Що може бути краще , ніж вивчати психоаналіз в місті його засновника? Але мені здавалось , що досягнути цього неможливо. На радість , доля дала мені шанс познайомитись з моєю колегою , доктором психологічних наук , офіційним представником Зігмунд Фройд університету, засновником Українського університету Зігмунд Фройда, Тетяною Писаренко. Тетяна засновала сумісний з університетом проект навчання для українців , у вигляді Літніх та зимових шкіл психоаналізу. Я мала змогу приєднатись до цього навчання, яке дало мені можливість отримувати найцінніші знання у найкращих австрійських фахівців і значно підвищувати мій професійний рівень. Це було поєднання глибокого та структурного теоретичного матеріалу з багатьма кейсами та практичними роботами у групах. Дуже вдячна за таку можливість та вдосконалення моїх професійних знань!
Читати далі Сховати
Анастасія Красовська
Магістр психології, психоаналітично орієнтований психолог, сексолог і парний терапевт
Любі колеги-психологи та ті, хто тільки на шляху здобуття цієї чудової професії! Декілька років підряд я брала участь у Літніх та Зимових школах психотерапії у Відні, організованих спільно Sigmund Freud Universität (Австрія) та Зігмунд Фройд Університет Україна, і можу сказати, що це навчання - не тільки передові сучасні знання, кейси клінічних випадків і унікальний досвід викладачів, але й незабутня атмосфера поваги, підтримки і жаги до професійного самовдосконалення. Кожен професіонал знає, як важливо постійно розвиватися та отримувати найактуальнішу інформацію у своїй сфері. Та ще ціннішим у нашій професії є саме власний досвід: і той, яким щедро діляться викладачі SFU, і той який ми, колеги, отримаємо, коли розбираємо запропоновані кейси, ділимося один з одним гіпотезами і ставимо всі можливі запитання лекторам. «Дурних питань не буває», - говорить на початку кожної школи Максиміліан Прітц, і мене кожного разу вражає ця відкритість до пошуків і дослідження, яка просто життєво необхідна в нашій професії. Крім того, теми, які обираються на школи, неймовірно цікаві і відповідають викликам сьогодення, інформація по них часто взагалі відсутня у відкритих джерелах, а те, як вона структурована і доповнена випадками з практики викладачів - взагалі безцінно! Я щиро рекомендую Літні та Зимові школи психотерапії не лише психоаналітично орієнтованим психотерапевтам, але й колегам з інших модальностей. Адже у нас у всіх є спільна мета - високий рівень сучасної української психотерапевтичної науки і збереження і покращення психічного здоровʼя людей в таких складних життєвих реаліях.
Читати далі Сховати
Оксана Чала
Тема травми і ПТСР для мене не нова, знання отримувала з різних джерел, але завдяки саме цьому курсу я змогла структурувати і поглибити свої знання, побачити особливості психодинамічного підходу в роботі з травмою. Дуже цінно було почути від нашого викладача про практичний досвід у роботі з травмованими клієнтами.
Читати далі Сховати
Галазюк Ігор
Дуже дякую за змістовну інформацію та чітке розуміння послідовної роботи з людиною, яка зазнала ПТСР. Буду надіятись, що ми ще не раз зустрінемось та отримаємо ще більше корисної інформації та можливо і практики.
Читати далі Сховати
Маргарита Діденко
Більш якісної освіти в Україні, я ще не зустрічала. Курс підвищення кваліфікації з клінічної психології - вище будь яких очікувань. Склад викладачів, програма, користь- максимальні. Радію та пишаюся, що в Україні з'явився такий учбовий заклад.
Читати далі Сховати

Реєстрація студентів

    Поля, відмічені (*), обов'язкові для заповнення.