Основні компоненти курсу:

• Фундаментальні теорії розвитку та теорію об’єктних стосунків

• Ознайомлення із сучасними підходами до дитячої психоаналітичної психотерапії, зокрема: теорія прив’язаності, терапія, заснована на менталізації

• Ознайомлення з методом спостереження за немовлятами та терапією ранніх дитячо-батьківських взаємин

• Аналіз терапевтичного процесу: терапевтична рамка, опір, перенесення та контрперенесення в дитячій практиці

• Принципи психотерапевтичної роботи на початку та завершенні терапії.

• Вікові особливості психотерапії дітей дошкільного, шкільного віку та підлітків

• Оволодіння практичними інструментами: проективні діагностичні методи, гра як аналітичний інструмент, піскова терапія

Після закінчення навчання ви отримаєте свідоцтво про підвищення кваліфікації за спеціалізацією «Психоаналітична психотерапія дітей та підлітків»

Програма підвищення кваліфікації «Психоаналітична психотерапія дітей та підлітків» втілюється командою авторитетних науковців та психотерапевтів-практиків.

Програму проводять: Олександра Воропаєва, Наталія Худякова, Анна Кравцова, Ольга Касяненко, Лариса Козир, Дарʼя Княжанська, Юлія Грушецька , Тетяна Лупеко, Катерина Левін, Тетяна Скрипник.


Загальна кількість годин: 93

Викладачі

Наталія Худякова
Кандидатка психологічних наук, сертифікована психоаналітична психотерапевтка, терапевтка дітей та підлітків, дослідниця
Катерина Левін
Сертифікована тренінгова психоаналітична психотерапевтка та супервізорка
Олександра Воропаєва
Сертифікований психоаналітичний психотерапевт реєстру ЕКПП, психоаналітичний психотерапевт дітей та підлітків УСП, ведуча лекцій та семінарів ЗФУУ.
Анна Кравцова
психолог, психоаналітик (IPA, УПТ), навчаючий психоаналітик і супервізор (IPA, УПТ), дитячий та підлітковий психоаналітик (IPA).
Ольга Касяненко
юнгіанський аналітик, навчаючий аналітик та супервізор Міжнародної Асоціації Аналітичної Психології (IAAP), дитячий аналітично-орієнтований психотерапевт, рекомендована до ведення груп спостереження за немовлятами, терапевт ранніх бітьківсько-немовлячих стосунків, груповий аналітик (IAG). Член Української Спілки Психотерапевтів (УСП), член Української Юнгіанської Асоціації (УЮА), член Української Асоціації Аналітичної Психології (УААП), член Професійної Асоціації Дитячих Аналітичних Психологів (ПАДАП)
Лариса Козир
Психоаналітичний психотерапевт, Аналітично орієнтований психолог, Юнгіанський пісковий терапевт Член УГР, УСП, НПА, наглядовий член УАПП, Тренінг в IAAP
Дарʼя Княжанська
Психолог, реєстровий психотерапевт (психоаналіз) УСП, психоаналітична психотерапія дітей і підлітків УСП, практична робота з 2011 року.
Юлія Грушецька
викладачка НаУКМА, аналітично- орієнтована психологиня, кандидатка ІААР, членкиня УСП, членкиня ПАДАП, членкиня УГР ІААР. Стаж роботи з дітьми та дорослими більше 20 років.
Тетяна Лупеко
аналітичний психолог, дитячий та підлітковий психотерапевт, член УГР (Ukrainian Development Group IAAP), член УСП, ведуча супервізійних груп для дитячих психологів, ведуча лекції та семінарів, кандидат UJA/IAAP
Тетяна Скрипник
лікарка психіатриня дитяча КДП НДСЛ “ОХМАТДИТ”, наукова співробітниця відділу наукових досліджень психічних розладів дітей та підлітків ДУ «Інститут судової психіатрії МОЗ України», Київ.
Вікторія Віткалова
аналітично орієнтована психологиня, членкиня ВГО Арттерапевтична асоціація, Київський осередок, (Етична комісія), Національна психологічна асоціація, авторка арттерапевтичних практик, тренінгів, статей з арттерапії.

Програма курсу

Програма включає наступні освітні компоненти

Історія дитячої психотерапії
Організація психотерапевтичної практики
Організація дитячого кабінету
Первинна консультація. Діагностичне інтерв’ю.
Анкетування
Проективні методи діагностики
Терапевтична рамка (сеттінг) в дитячій та підлітковій психотерапії.
Перший етап терапії та встановлення терапевтичного альянсу.
Теорія психосексуального розвитку З.Фройда.
Захисні механізми, теорія розвитку та дитячий психоаналіз А.Фройд
Теорія об’єктних стосунків М.Кляйн
Теорія сепарації-індивідуації М. Малер.
Основні теоретичні концепції Д.Віннікот
Теорія прив’язаності Д.Боулбі
Теорія металізації та терапія базована на менталізації П.Фонагі
Основні теоретичні концепції У.Біон
Основні положення дитячого психоаналізу Ф.Дальто
Теорія розвитку Деніела Н. Стерна
Основні теоретичні концепції А.Гріна
Опір в терапії
Особливості перенесення та контрперенесення
Гра як аналітичний інструмент
Піскова психотерапія
Історичний погляд на ранні дитячо-батьківські взаємини Р. Шпіц
Сучасний погляд на ранні дитячо-батьківські взаємини Б.Бібі
Спостереження за немовлятами за методом Естер Бік.
Основи Терапії ранніх батьківсько-немовлячих стосунків (PIP)
Психотерапія дітей дошкільного віку
Психотерапія дітей шкільного віку
Особливості підліткового віку та терапії підлітків
Сіблінги та порядок встановлення взаємин в родині
Робота з батьками
Завершення терапевтичного процесу
Пропедевтика психіатричних розладів у дітей та підлітків
Ведення практики під супервізією
Випускна робота

Підготовка за програмою підвищення кваліфікації допоможе вам набути наступні знання і уміння:

  • Глибоке розуміння психоаналітичного підходу
    Слухачі опановують фундаментальні та сучасні теорії психічного розвитку, що пояснюють формування раннього досвіду та його вплив на поведінку, стосунки й симптоми у дорослому житті.
  • Базу психоаналітичної психотерапії, необхідну для роботи з будь-якими клієнтами
    Курс дає системне уявлення про механізми розвитку особистості, об’єктні стосунки, прив’язаність, переносні процеси — те, на чому тримається психоаналітична робота з дорослими пацієнтами.
  • Практичні навички роботи з дітьми різного віку
    Слухачі навчаються адаптувати терапевтичну взаємодію відповідно до вікових потреб та особливостей дитячої й підліткової психіки.
  • Інструментарій для діагностики та терапії
    Проективні методи, піскова терапія, гра як аналітичний інструмент, техніки первинної консультації — компетенції, що формують навички «бачити» клінічний випадок глибше.
  • Поглиблене розуміння терапевтичних процесів
    Робота з переносом, контрпереносом, опором, побудова та завершення терапевтичного альянсу — ключові елементи для дитячої та дорослої психотерапевтичної практики.
  • Досвід супервізійної роботи та аналіз клінічних випадків
    Слухачі отримують супервізійний супровід у форматі розбору терапевтичних випадків із досвідченими фахівцями.
  • Офіційне свідоцтво підвищення кваліфікації, визнане МОН України
    Після завершення програми учасники отримують документ, що підтверджує проходження 93-годинного сертифікованого курсу.
80 000 грн

*доступна оплата частинами

ОТРИМАТИ КОНСУЛЬТАЦІЮ

    Поля, відмічені (*), обов'язкові для заповнення.

    FAQ