Основні компоненти курсу:
• Фундаментальні теорії розвитку та теорію об’єктних стосунків
• Ознайомлення із сучасними підходами до дитячої психоаналітичної психотерапії, зокрема: теорія прив’язаності, терапія, заснована на менталізації
• Ознайомлення з методом спостереження за немовлятами та терапією ранніх дитячо-батьківських взаємин
• Аналіз терапевтичного процесу: терапевтична рамка, опір, перенесення та контрперенесення в дитячій практиці
• Принципи психотерапевтичної роботи на початку та завершенні терапії.
• Вікові особливості психотерапії дітей дошкільного, шкільного віку та підлітків
• Оволодіння практичними інструментами: проективні діагностичні методи, гра як аналітичний інструмент, піскова терапія
Після закінчення навчання ви отримаєте свідоцтво про підвищення кваліфікації за спеціалізацією «Психоаналітична психотерапія дітей та підлітків»
Програма підвищення кваліфікації «Психоаналітична психотерапія дітей та підлітків» втілюється командою авторитетних науковців та психотерапевтів-практиків.
Програму проводять: Олександра Воропаєва, Наталія Худякова, Анна Кравцова, Ольга Касяненко, Лариса Козир, Дарʼя Княжанська, Юлія Грушецька , Тетяна Лупеко, Катерина Левін, Тетяна Скрипник.
Загальна кількість годин: 93
Викладачі











Програма курсу
Програма включає наступні освітні компоненти
Організація психотерапевтичної практики
Організація дитячого кабінету
Первинна консультація. Діагностичне інтерв’ю.
Анкетування
Проективні методи діагностики
Терапевтична рамка (сеттінг) в дитячій та підлітковій психотерапії.
Перший етап терапії та встановлення терапевтичного альянсу.
Теорія психосексуального розвитку З.Фройда.
Захисні механізми, теорія розвитку та дитячий психоаналіз А.Фройд
Теорія об’єктних стосунків М.Кляйн
Теорія сепарації-індивідуації М. Малер.
Теорія прив’язаності Д.Боулбі
Теорія металізації та терапія базована на менталізації П.Фонагі
Основні теоретичні концепції У.Біон
Основні положення дитячого психоаналізу Ф.Дальто
Теорія розвитку Деніела Н. Стерна
Основні теоретичні концепції А.Гріна
Опір в терапії
Особливості перенесення та контрперенесення
Гра як аналітичний інструмент
Піскова психотерапія
Історичний погляд на ранні дитячо-батьківські взаємини Р. Шпіц
Спостереження за немовлятами за методом Естер Бік.
Основи Терапії ранніх батьківсько-немовлячих стосунків (PIP)
Психотерапія дітей дошкільного віку
Психотерапія дітей шкільного віку
Особливості підліткового віку та терапії підлітків
Сіблінги та порядок встановлення взаємин в родині
Робота з батьками
Завершення терапевтичного процесу
Пропедевтика психіатричних розладів у дітей та підлітків
Ведення практики під супервізією
Випускна робота
Підготовка за програмою підвищення кваліфікації допоможе вам набути наступні знання і уміння:

- Глибоке розуміння психоаналітичного підходу
Слухачі опановують фундаментальні та сучасні теорії психічного розвитку, що пояснюють формування раннього досвіду та його вплив на поведінку, стосунки й симптоми у дорослому житті. - Базу психоаналітичної психотерапії, необхідну для роботи з будь-якими клієнтами
Курс дає системне уявлення про механізми розвитку особистості, об’єктні стосунки, прив’язаність, переносні процеси — те, на чому тримається психоаналітична робота з дорослими пацієнтами. - Практичні навички роботи з дітьми різного віку
Слухачі навчаються адаптувати терапевтичну взаємодію відповідно до вікових потреб та особливостей дитячої й підліткової психіки. - Інструментарій для діагностики та терапії
Проективні методи, піскова терапія, гра як аналітичний інструмент, техніки первинної консультації — компетенції, що формують навички «бачити» клінічний випадок глибше. - Поглиблене розуміння терапевтичних процесів
Робота з переносом, контрпереносом, опором, побудова та завершення терапевтичного альянсу — ключові елементи для дитячої та дорослої психотерапевтичної практики. - Досвід супервізійної роботи та аналіз клінічних випадків
Слухачі отримують супервізійний супровід у форматі розбору терапевтичних випадків із досвідченими фахівцями. - Офіційне свідоцтво підвищення кваліфікації, визнане МОН України
Після завершення програми учасники отримують документ, що підтверджує проходження 93-годинного сертифікованого курсу.
*доступна оплата частинами
ОТРИМАТИ КОНСУЛЬТАЦІЮ
FAQ
Так. Курс підходить фахівцям, які працюють з дорослими, підлітками або сім’ями.
Програма дає базу психоаналітичної психотерапії та поглиблює розуміння раннього досвіду, що формує особистість. Ці знання необхідні для роботи з будь-яким клієнтом, незалежно від віку.
Для участі потрібно:
– Подати заявку на сайті.
– Пройти коротку співбесіду.
– Обрати формат та форму оплати (доступна оплата частинами).
Так, це можливо.
Після співбесіди ми можемо зарахувати вас як вільного слухача, якщо ваш професійний досвід або мотивація відповідають цілям програми.
Однак важливо врахувати:
ви зможете прослухати курс та отримати сертифікат слухача,
але не отримаєте свідоцтво про підвищення кваліфікації та не матимете права легально практикувати психотерапію на основі цього курсу.
Повноцінне свідоцтво державного зразка, відповідно до вимог МОН, отримують:
– магістри психології;
– студенти психологічних магістерських програм;
– психотерапевти у відповідних школах;
– фахівці споріднених спеціальностей (медицина, соціальна робота тощо), які мають базову освіту у сфері психічного здоров’я.
Тривалість програми — 6 місяців (93 академічні години)
Формат: офлайн з можливістю онлайну: поєднання теорії, практичних занять та супервізій.
Під час лекційних занять ведеться запис, за потреби, у вас буде можливість переглянути лекції під час навчання.
Співбесіда відбувається онлайн і триває 10–15 хвилин.
Її мета — визначити мотивацію вступника, попередній досвід у психології та готовність працювати у психоаналітичному підході.
Спеціальної підготовки не потрібно.
– системне розуміння психічного розвитку та формування особистості;
– базу психоаналітичної психотерапії для роботи з дітьми, підлітками та дорослими;
– інструменти діагностики і терапевтичні техніки;
– досвід аналізу клінічних випадків;
– свідоцтво про підвищення кваліфікації МОН України.
